torsdag 6. januar 2011

GODT NYTT ÅR!

Da er vi igang med et nytt år! Og man skal vel begynne året med en haug med forsetter... Jeg har kun forsetter som omhandler scrapping og min hobby for 2011.
Jeg skal få alle LOene mine i rekkefølge i album, jeg skal scrappe mer i år... Begynte friskt på nyåret i 2010, men det dabbet veldig av mot slutten av året. Da var det kort og andre ting som blei prioritert.
Jeg skal bli flinkere til å ta bilder og litt annerledes bilder. Jeg skal holde fire kurs på Minnehjørnet i løpet av de fire første mnd i år, og det ser jeg veldig fram til!
Og jeg satser på å arrangere et Spydebergtreff i november, muligens sammen med ei hobbymesse, men det er fortsatt i tenkeboksen ;)
Gleder meg til et kreativt år og håper dere kommenterer når dere titter innom :)

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg et riktig Godt Nytt Kreativt År! :)
    Og Spydebergtreff er koselig da. ;-)

    SvarSlett
  2. Ja vi krysser fingre for november :)

    SvarSlett