torsdag 22. mars 2012

Picture perfect


Noen ganger klarer vi (her har mannen min klart det)å fange alle de fantastiske utrykka våre barn kommer med. Her er det Imre (jada, han er gutt, og ja, han har på Bell kjole, og min lue) som har sitt "picture perfect moment". Holdt på å dø av latter da jeg så disse, derfor valgte jeg å scrappe de veeeeeldig enkelt. BoBunny papir og kun minimalt med pynt. Bosscut alfabet, fotoremser fra Tim Holtz, kamera charms (smiska jeg meg til på Skitreffet :P) og utklipsark (husker ikke helt hvem som har de, men de er rå fine!!) Så husk å ta det perfekte bilde i dag!

2 kommentarer:

  1. Du er utrolig flink til å scrappe :) Blir inspirert av å se på bildene dine :)

    Ha en fin dag :))

    SvarSlett
  2. Tusen takk Anette :) Ha en flott dag selv!

    SvarSlett