torsdag 25. august 2011

Bokser



Gjenbruk ;) Her har jeg dekorert to bokser det tidligere har vært nøtter i. Nå er de gaveboks med penger i;) (NB! skal du gi bort bokser det har vært nøtter i, så husk å vaske dem grundig først!!! Ikke alle tåler nøtter... ikke jeg heller, og det fikk jeg jo merke da jeg begynte å lage disse ;) )
Arket på den "blå" boksen er fra Vibeke Spigset tror jeg, og jeg har stempla på libeller (øyenstikkere) i samme blå farge. Elsker libeller <3 Og jeg elsker de blad swirlene!!! De er fra Cherry Lynn design, og jeg bare tror jeg MÅ ha den;) Anne har vært så elskverdig å sende meg noen- Tuuuuuusen takk!!!! Har fått litt dille på den "kjettingen" også. (takk Magnus:) ) Så enkelt å feste charms i! Og enkelt er bra, det liker jeg;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar