torsdag 25. august 2011

prosjekt scrapperom




Jeg har et lite krypinn i 2. etasje som er bare mitt. Her har det blitt laget masse, men nå er det stopp. Så etter masse tenking har jeg funnet ut at jeg ikke vil ha det sånn som det er nå. Neida, jeg skal ikke rive vegger eller sette opp noen. Men tror problemet er at jeg er "aleine" der oppe. Får jeg scrappebesøk må vi sitte nede ved kjøkkenbordet da det ikke er plass oppe. Så nå skal jeg ta vekk arbeidsbenken og sette et bort ut fra veggen til høyre (på bilde 1). Da kan man sitte to (kankje tre) stk der og jobbe samtidig! Problemet er bare at jeg har skråtak og det er veldig liten plass... men jeg SKAL få det til! Og siden jeg er litt over middels sta så går det nok;) Kanskje jeg kunne malt noen vegger også? Har malingsrester fra tidligere prosjekter... (men ikke si noe til mannen min, da tror jeg han gir opp- jeg har nemlig en 6 mnd greie... da må jeg ha et prosjekt. 6 mnd er egentlig lenge også;) Da synes jeg det er greit å male en vegg, eller et rom, flytte om på møbler, forandre på ting og tang..osv;) Og nå har jeg nettopp fiksa på rommet til Imre og Isak og Mia, så jeg tror han har fått nok nå;) Så hyssssj;) )

1 kommentar:

  1. Kjempefin scrappeplass du har, men skjønner godt du vil endre litt på plassen så du får det litt romsligere til å ha scrappebesøk.
    klem :)

    SvarSlett